Психологічний інструментарій
1. МЕТОДИКИ ВИВЧЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ НЕРВОВОЇ СИСТЕМИ
·
1.1. Методика "Вивчення властивостей нервової системи"
·
1.2. Визначення властивостей нервової системи за психомоторними показниками
(теппінг-тест)
· 1.3. Методика "Прогноз" (оцінка рівня нервово-психічної стійкості за В. Бодровим)
2. МЕТОДИКИ ВИВЧЕННЯ І ОЦІНКИ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПАМ'ЯТІ
·
2.1. Визначення опосередкованого запам'ятовування за методикою Л.
Виготського
·
2.2. Визначення продуктивності запам'ятовування за методикою О. Лурії
"Піктограми"
·
2.3. Визначення обсягу оперативної пам'яті за методикою Е. Крепеліна
"Рахунок"
·
2.4. Дослідження образної пам'яті
· 2.5. Дослідження логічної та механічної пам'яті
3. МЕТОДИКИ ВИВЧЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ УВАГИ
·
3.1. Визначення точності уваги за методикою К. Іванова-Смоленського
"Коректурна проба"
·
3.2. Методика "Червоно-чорна таблиця"
·
3.3. Оцінка уваги (методика Мюнстенберга)
·
3.4. Методика визначення рівня уваги й самоконтролю
·
3.5. Визначення обсягу уваги (кількості об'єктів, що сприймаються
одночасно)
·
3.6. Визначення особливостей переключення уваги
· 3.7. Методика дослідження концентрації уваги (тест Торндайка)
4. МЕТОДИКИ ВИВЧЕННЯ І ОЦІНКИ ОСОБЛИВОСТЕЙ МИСЛЕННЯ
·
4.1. Методика дослідження аналітичності мислення "Числові ряди"
Крепеліна
·
4.2. Методика визначення інтелектуальної лабільності
·
4.3. Методика визначення стилю навчання й мислення [
·
4.4. Методика визначення стилю мислення А. Харрісона та Р. Бремсона
· 4.5. Дослідження впливу установки на спосіб розв'язання задач
5. МЕТОДИКИ ДІАГНОСТИКИ ДЕЯКИХ ПСИХІЧНИХ СТАНІВ ОСОБИСТОСТІ
·
5.1. Методика "Шкала тривожності" Тейлора
·
5.2. Методика дослідження вольової саморегуляції А. Звєрькова та Є. Ейдмана
·
5.3. Міні-мульт
·
5.4. Методика дослідження соціальної адаптованості
·
5.5. Тест "Визначення особистісної адаптованості школярів"
·
5.6. Методика "Самооцінка психічних станів" (за Г. Айзенком)
·
5.7. Опитувальник САН
·
5.8. Вивчення егостанів (методика модифікована та адаптована Г. Партико та
Г. Кучерявою)
·
5.9. Визначення показників та форм агресії за методикою А. Басса та А.
Дарки (адаптація О. Осницького)
·
5.10. Методика дослідження соціально-психологічної адаптації К. Роджерса -
Р. Даймонда
·
5.11. Тест шкільної тривожності Філіпса
·
5.12. Багатошкальний опитувальник дитячої тривожності (БОДТ)
·
5.13. Виявлення схильності до емпатії(за методикою 1. Юсупова)
·
5.14. Діагностика вад особистісного розвитку (ДВОР) (за 3. Карпенко)
·
5.15. Діагностика емпатії (А. Меграбян, М. Епштейн)
·
5.16. Методика виявлення групи ризику
·
5.17. Дослідження наполегливості
·
5.18. Дослідження імпульсивності (В. Лосєнков)
·
5.19. Методика дослідження вольової організації особистості (А. Хохлов)
·
5.20. Методика визначення ступеня прояву депресії
·
5.21. Шкала депресії (Т. Балашова)
·
5.22. Тест на виявлення суїцидальних намірів (Н. Шавровська, О. Гончаренко,
І. Мельникова)
· 5.23. Методика виявлення схильності до неадекватної поведінки
6. МЕТОДИКИ ВИВЧЕННЯ ТЕМПЕРАМЕНТУ ОСОБИСТОСТІ
·
6.1. Тест Я. Стреляу
·
6.2. Опитувальник структури темпераменту В. Русалова
·
6.3. Методика РЕ1Ч (Ганс і Сибіла Айзенки)
·
6.4. Визначення типу темпераменту за методикою Г. Айзенка
· 6.5. Анкета вивчення комунікативності
7. МЕТОДИКИ ВИВЧЕННЯ ХАРАКТЕРУ ОСОБИСТОСТІ
·
7.1. Методика дослідження характеру особистості
·
7.2. Самооцінка характеру методом оціночних шкал
·
7.3. Методика визначення самооцінки
·
7.4. Тест "Самооцінка організованості"
·
7.5. Тест "Дізнайся про себе"
· 7.6. Дослідження схильності до ризику (за О. Шмельовим)
8. МЕТОДИКИ ВИВЧЕННЯ ЗДІБНОСТЕЙ ТА ІНТЕЛЕКТУ
·
8.1. Виявлення та оцінка комунікативних та організаторських схильностей
(КОС-1)
·
8.2. Таблиці Равена (шкала прогресивних матриць)
·
8.3. Методика визначення загальних розумових здібностей (за Р. Вандерлік)
·
8.4. Методика вивчення рівня невербальної креативності (за П. Торренсом)
·
8.5. Тест інтелекту Р. Кеттелла
·
8.6. Тест "Креативність"
·
8.7. Шкільний тест розумового розвитку (НДІ загальної та педагогічної
психології АПН)
·
8.8. Тест "Вивчення рівня пізнавальної активності учнів" (Б.
Пашнєв)
·
8.9. Опитувальник особистісної схильності до творчості за Г. Девісом (у
редакції Б. Пашнєва)
· 8.10. Модифікований тест Гілфорда на вивчення творчого мисленн
9. МЕТОДИКИ ВИВЧЕННЯ МОТИВАЦІЙНОЇ СФЕРИ І СПРЯМОВАНОСТІ ОСОБИСТОСТІ
·
9.1. Методика "Незакінчені речення" (Сакса і Сіднея)
·
9.2. Диференційовано-діагностичний опитувальник інтересів - ДДО (за Є.
Клімовим)
·
9.3. Карта інтересів
·
9.4. Типологія особистості та привабливе професійне середовище (за Д.
Голландом)
·
9.5. Тест "Структура інтересів і схильностей" (С1С)
·
9.6. Методика вивчення спрямованості особистості "Орієнтовна
анкета" (В. Смекала, М. Кучера)
·
9.7. Методика "Самооцінка індивідуальних особливостей" - СЮ (Л.
Кабардова)
·
9.8. Методика Л. Йовайши
· 9.9. Методика вивчення професійних намірів старшокласників
10. КОМПЛЕКСНІ МЕТОДИКИ ВИВЧЕННЯ ОСОБИСТОСТІ
·
10.1. Тест Кеттелла (16 КР-опитувальник)
·
10.2. Вивчення акцентуації у підлітків за допомогою методики Леонгарда -
Шмішека
·
10.3. Дослідження рівня суб'єктивного контролю (Є. Бажин, Є. Голинкін, А.
Еткінд) [15] 433
·
10.4. Методика визначення труднощів у встановленні контактів В. Бойка
· 10.5. Восьмиколірний тест Люшера
1 11.ПРОЕКТИВНІ МЕТОДИКИ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБИСТОСТІ.
·
11.1. Тест "Автопортрет"
·
11.2. Методика "Кінетичний малюнок сім'ї""
·
11.3. Методика виявлення індивідуально-типологічних розбіжностей
"Конструктивний малюнок людини з геометричних фігур"
·
11.4. Методика "Дім - Дерево - Людина" (американський психолог
Дж. Бак)
·
11.5. Тест "Неіснуюча тварина"
·
11.6. Тест руки (Напсі-Іез*)
· 11.7. Тест "Малюнок дерева"
12. МЕТОДИКИ ВИЯВЛЕННЯ ТА ОЦІНКИ МІЖОСОБИСТІСНИХ ВЗАЄМИН В КОЛЕКТИВІ ТА СІМ'Ї
·
12.1. Діагностика міжособистісних взаємин Т. Лірі
·
12.2. Дослідження міжособистісних стосунків за методикою В. Стефансона
"О-сортування"
·
12.3. Методика типового реагування на конфліктні ситуації К. Томаса
·
12.4. Вивчення статусу особистості в колективі (метод соціометрії)
·
12.5. Методика визначення згуртованості классу "Скільки голів, стільки
думок"
·
12.6. Методика дослідження міжособистісних взаємин дітей у сім'ї
"Казки Дюса (Десперт)"
·
12.7. Тест "Психологічна сумісність"
·
12.8. Оцінка психологічного клімату в колективі
·
12.9. Методика визначення міжособистісних стосунків школяра (за Рене Жилем)
· 12.10. Опитувальник суб'єктивного ставлення школяра до діяльності, самого себе та оточуючих (ССДСО) (автор - О. Афанасьєв)
13. МЕТОДИКИ ВИВЧЕННЯ МОТИВАЦІЇ НАВЧАННЯ
·
13.1. Анкета для оцінювання рівня шкільної мотивації в адаптації Н.
Лусканової (модифікована)
·
13.2. Тест суб'єктивної локалізації контролю (СЛК)
·
13.3. Методика вивчення мотивів навчальної діяльності учнів (Б. Пашнєв)
·
13.4. Опитувальник "Автономність - залежність особистості у навчальній
діяльності" (Г. Пригніна)
·
13.5. Тест "Виявлення домінуючого мотиву навчання"
Коментарі
Дописати коментар