Психологічний інструментарій

 


1. МЕТОДИКИ ВИВЧЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ НЕРВОВОЇ СИСТЕМИ

·         1.1. Методика "Вивчення властивостей нервової системи"

·         1.2. Визначення властивостей нервової системи за психомоторними показниками (теппінг-тест)

·         1.3. Методика "Прогноз" (оцінка рівня нервово-психічної стійкості за В. Бодровим)

     2. МЕТОДИКИ ВИВЧЕННЯ І ОЦІНКИ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПАМ'ЯТІ  

·         2.1. Визначення опосередкованого запам'ятовування за методикою Л. Виготського

·         2.2. Визначення продуктивності запам'ятовування за методикою О. Лурії "Піктограми"

·         2.3. Визначення обсягу оперативної пам'яті за методикою Е. Крепеліна "Рахунок"

·         2.4. Дослідження образної пам'яті

·         2.5. Дослідження логічної та механічної пам'яті

     3. МЕТОДИКИ ВИВЧЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ УВАГИ

·         3.1. Визначення точності уваги за методикою К. Іванова-Смоленського "Коректурна проба"

·         3.2. Методика "Червоно-чорна таблиця"

·         3.3. Оцінка уваги (методика Мюнстенберга)

·         3.4. Методика визначення рівня уваги й самоконтролю

·         3.5. Визначення обсягу уваги (кількості об'єктів, що сприймаються одночасно)

·         3.6. Визначення особливостей переключення уваги

·         3.7. Методика дослідження концентрації уваги (тест Торндайка)

    4. МЕТОДИКИ ВИВЧЕННЯ І ОЦІНКИ ОСОБЛИВОСТЕЙ МИСЛЕННЯ

·         4.1. Методика дослідження аналітичності мислення "Числові ряди" Крепеліна

·         4.2. Методика визначення інтелектуальної лабільності

·         4.3. Методика визначення стилю навчання й мислення [

·         4.4. Методика визначення стилю мислення А. Харрісона та Р. Бремсона

·         4.5. Дослідження впливу установки на спосіб розв'язання задач

     5. МЕТОДИКИ ДІАГНОСТИКИ ДЕЯКИХ ПСИХІЧНИХ СТАНІВ ОСОБИСТОСТІ

·         5.1. Методика "Шкала тривожності" Тейлора

·         5.2. Методика дослідження вольової саморегуляції А. Звєрькова та Є. Ейдмана

·         5.3. Міні-мульт

·         5.4. Методика дослідження соціальної адаптованості

·         5.5. Тест "Визначення особистісної адаптованості школярів"

·         5.6. Методика "Самооцінка психічних станів" (за Г. Айзенком)

·         5.7. Опитувальник САН

·         5.8. Вивчення егостанів (методика модифікована та адаптована Г. Партико та Г. Кучерявою)

·         5.9. Визначення показників та форм агресії за методикою А. Басса та А. Дарки (адаптація О. Осницького)

·         5.10. Методика дослідження соціально-психологічної адаптації К. Роджерса - Р. Даймонда

·         5.11. Тест шкільної тривожності Філіпса

·         5.12. Багатошкальний опитувальник дитячої тривожності (БОДТ)

·         5.13. Виявлення схильності до емпатії(за методикою 1. Юсупова)

·         5.14. Діагностика вад особистісного розвитку (ДВОР) (за 3. Карпенко)

·         5.15. Діагностика емпатії (А. Меграбян, М. Епштейн)

·         5.16. Методика виявлення групи ризику

·         5.17. Дослідження наполегливості

·         5.18. Дослідження імпульсивності (В. Лосєнков)

·         5.19. Методика дослідження вольової організації особистості (А. Хохлов)

·         5.20. Методика визначення ступеня прояву депресії

·         5.21. Шкала депресії (Т. Балашова)

·         5.22. Тест на виявлення суїцидальних намірів (Н. Шавровська, О. Гончаренко, І. Мельникова)

·         5.23. Методика виявлення схильності до неадекватної поведінки

     6. МЕТОДИКИ ВИВЧЕННЯ ТЕМПЕРАМЕНТУ ОСОБИСТОСТІ

·         6.1. Тест Я. Стреляу

·         6.2. Опитувальник структури темпераменту В. Русалова

·         6.3. Методика РЕ1Ч (Ганс і Сибіла Айзенки)

·         6.4. Визначення типу темпераменту за методикою Г. Айзенка

·         6.5. Анкета вивчення комунікативності

     7. МЕТОДИКИ ВИВЧЕННЯ ХАРАКТЕРУ ОСОБИСТОСТІ

·         7.1. Методика дослідження характеру особистості

·         7.2. Самооцінка характеру методом оціночних шкал

·         7.3. Методика визначення самооцінки

·         7.4. Тест "Самооцінка організованості"

·         7.5. Тест "Дізнайся про себе"

·         7.6. Дослідження схильності до ризику (за О. Шмельовим)

     8. МЕТОДИКИ ВИВЧЕННЯ ЗДІБНОСТЕЙ ТА ІНТЕЛЕКТУ

·         8.1. Виявлення та оцінка комунікативних та організаторських схильностей (КОС-1)

·         8.2. Таблиці Равена (шкала прогресивних матриць)

·         8.3. Методика визначення загальних розумових здібностей (за Р. Вандерлік)

·         8.4. Методика вивчення рівня невербальної креативності (за П. Торренсом)

·         8.5. Тест інтелекту Р. Кеттелла

·         8.6. Тест "Креативність"

·         8.7. Шкільний тест розумового розвитку (НДІ загальної та педагогічної психології АПН)

·         8.8. Тест "Вивчення рівня пізнавальної активності учнів" (Б. Пашнєв)

·         8.9. Опитувальник особистісної схильності до творчості за Г. Девісом (у редакції Б. Пашнєва)

·         8.10. Модифікований тест Гілфорда на вивчення творчого мисленн

     9. МЕТОДИКИ ВИВЧЕННЯ МОТИВАЦІЙНОЇ СФЕРИ І СПРЯМОВАНОСТІ ОСОБИСТОСТІ

·         9.1. Методика "Незакінчені речення" (Сакса і Сіднея)

·         9.2. Диференційовано-діагностичний опитувальник інтересів - ДДО (за Є. Клімовим)

·         9.3. Карта інтересів

·         9.4. Типологія особистості та привабливе професійне середовище (за Д. Голландом)

·         9.5. Тест "Структура інтересів і схильностей" (С1С)

·         9.6. Методика вивчення спрямованості особистості "Орієнтовна анкета" (В. Смекала, М. Кучера)

·         9.7. Методика "Самооцінка індивідуальних особливостей" - СЮ (Л. Кабардова)

·         9.8. Методика Л. Йовайши

·         9.9. Методика вивчення професійних намірів старшокласників

    10. КОМПЛЕКСНІ МЕТОДИКИ ВИВЧЕННЯ ОСОБИСТОСТІ

·         10.1. Тест Кеттелла (16 КР-опитувальник)

·         10.2. Вивчення акцентуації у підлітків за допомогою методики Леонгарда - Шмішека

·         10.3. Дослідження рівня суб'єктивного контролю (Є. Бажин, Є. Голинкін, А. Еткінд) [15] 433

·         10.4. Методика визначення труднощів у встановленні контактів В. Бойка

·         10.5. Восьмиколірний тест Люшера

1  11.ПРОЕКТИВНІ МЕТОДИКИ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБИСТОСТІ.

·         11.1. Тест "Автопортрет"

·         11.2. Методика "Кінетичний малюнок сім'ї""

·         11.3. Методика виявлення індивідуально-типологічних розбіжностей "Конструктивний малюнок людини з геометричних фігур"

·         11.4. Методика "Дім - Дерево - Людина" (американський психолог Дж. Бак)

·         11.5. Тест "Неіснуюча тварина"

·         11.6. Тест руки (Напсі-Іез*)

·         11.7. Тест "Малюнок дерева"

     12. МЕТОДИКИ ВИЯВЛЕННЯ ТА ОЦІНКИ МІЖОСОБИСТІСНИХ ВЗАЄМИН В КОЛЕКТИВІ ТА СІМ'Ї

·         12.1. Діагностика міжособистісних взаємин Т. Лірі

·         12.2. Дослідження міжособистісних стосунків за методикою В. Стефансона "О-сортування"

·         12.3. Методика типового реагування на конфліктні ситуації К. Томаса

·         12.4. Вивчення статусу особистості в колективі (метод соціометрії)

·         12.5. Методика визначення згуртованості классу "Скільки голів, стільки думок"

·         12.6. Методика дослідження міжособистісних взаємин дітей у сім'ї "Казки Дюса (Десперт)"

·         12.7. Тест "Психологічна сумісність"

·         12.8. Оцінка психологічного клімату в колективі

·         12.9. Методика визначення міжособистісних стосунків школяра (за Рене Жилем)

·         12.10. Опитувальник суб'єктивного ставлення школяра до діяльності, самого себе та оточуючих (ССДСО) (автор - О. Афанасьєв)

     13. МЕТОДИКИ ВИВЧЕННЯ МОТИВАЦІЇ НАВЧАННЯ

·         13.1. Анкета для оцінювання рівня шкільної мотивації в адаптації Н. Лусканової (модифікована)

·         13.2. Тест суб'єктивної локалізації контролю (СЛК)

·         13.3. Методика вивчення мотивів навчальної діяльності учнів (Б. Пашнєв)

·         13.4. Опитувальник "Автономність - залежність особистості у навчальній діяльності" (Г. Пригніна)

·         13.5. Тест "Виявлення домінуючого мотиву навчання"

 


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Вчителям